Admin24
Контролируйте и автоматизируйте бизнес-процессы
Arizalarga javob berish tezligini va muammolarni hal qilishni sozlang. Sarflangan vaqt miqdorini tahlil qiling va mijozlar ehtiyojini qondirish darajasini baholang.

Biznes jarayonlarini qulay interfeysda kuzatib boring va tahlil qiling

Bu qanday ishlaydi

SLA

SLA ijrosini kuzatib boring

SLA (Service Level Agreement) – xizmat ko'rsatish darajasi to'g'risidagi bitim. Siz xodimlaringiz arizaga javob berishi va/yoki xizmat ko'rsatishi kerak bo'lgan vaqtni belgilashingiz mumkin. Agar mas'ul shaxs belgilangan vaqtdan oshib ketsa, u holda rahbar tegishli xabarni oladi.

SLA ma'lum bir shakl, kompaniya yoki xizmat uchun ko'rsatilishi mumkin.

Xodimlar reytingini amalga oshiring

Siz arizalar tarqatiladigan xodimlarning reytingini kompaniyalar, kontaktlar va arizachilarga ko'rishingiz mumkin. Kerakli yorliqni, kerakli davrni tanlang va samaradorlikni baholang.

Bizning hisobotlarimiz har qanday kompaniya uchun reyting tizimini shakllantirishni osonlashtiradi, buning yordamida siz har oy eng yaxshi ishchilarni ajratib ko'rsatishingiz va mukofotlashingiz mumkin.
Рейтинг сотрудников
График работы

Kompaniyaning ish jadvalini ko'rsating

Sarflangan vaqtni to'g'ri hisobga olish uchun kompaniyangizning ish jadvalini ko'rsating. «Xodimlarning ish jadvalini hisobga olish» bandiga tasdiq belgisini qo'yganingizda, parametr javobgarlarning ish rejimini ham hisobga oladi.

Arizalarni yangilashni sozlang

Mijozlarga yangilarini yaratishga hojat qolmasligi uchun allaqachon yopilgan arizalarni davom ettirish imkoniyatini qo'shing. Buning uchun aniq foydalanuvchilarni belgilang yoki «Hammaga ruxsat berish» tugmasini bosing.
Возобновление заявки
Учет времени

Vaqtni saqlang

Arizalarni bajarish muddatlarini kuzatib boring va har bir xodimning ishini sodda va sodda interfeysda kuzatib boring.
Texnik yordamni avtomatlashtirish
Admin24-Service Desk bilan.
15 kun bepul
Контролируйте бизнес-процессы