Admin24
Автоматизируйте клиентский сервис в Битрикс24 при помощи Admin24 – Service Desk
Енди сиз янги дастурда ишлашни ўрганишга вақт сарфлашингиз шарт емас: ходимлар мижозларнинг сўровларини таниш Битрикс24 интерфейсида кўриб чиқадилар.

Битрикс24-да мижоз хизматини Админ24 билан автоматлаштиринг

Что такое Битрикс24
Битрикс24-бу бизнеснинг ишлашига ёрдам берадиган фойдали воситалар тўплами: CРМ, Video Қўнғироқлар, онлайн ҳужжатлар, вазифалар ва лойиҳалар, алоқа маркази, веб-сайт яратувчиси ва онлайн-дўконлар.
Admin24 — Service Desk дастурни Битрикс24 порталига бозордан ўрнатиш орқали Битрикс24 билан бирлашади. Бунинг учун сизга «Битрикс24.Маркет Плюс» ва махсус билим керак бўлмайди: иловани юклаб олинг ва ўрнатинг, хизматда рўйхатдан ўтинг ва ишланг. Аризалар порталдаги вазифалар шаклида келади ва сизнинг ходимларингиз таниш интерфейсда ишлашлари мумкин.
Интеграция с Битрикс24

Бу қандай ишлайди

1
Авторизуйтесь на портале Битрикс 24
Битрикс24 порталига киринг ва «интеграция» бўлимига ўтинг. У portal менюсининг Марказий қисмида жойлашган.
2
каталогга ўтиш
Иловалар каталогини очиш учун «каталогга ўтиш» тугмасини босинг.
3
В строке поиска введите Admin24-Service Desk
Қидирув сатрига Admin24 – Service Desk ёзинг. Илова картасини очинг.
4
В открывшемся окне нажмите кнопку «Установить».
Очилган ойнада ўрнатиш тугмасини босинг.
5
В открывшемся окне введите адрес вашего Битрикс24.
Очилган ойнада Битрикс24 манзилингизни киритинг.
6
Нажмите на «Установить».
Янги саҳифа очилади. «Ўрнатиш» тугмасини босинг. Шартномалардаги катакчаларни белгиланг.
7
Откроется экран входа.
Кириш екрани очилади. Агар сизда Admin24-да ҳисоб қайдномангиз бўлса, фойдаланувчи номингиз ва паролингизни киритинг, тизимга киринг. Агар сизда Admin24-да ҳисоб қайдномангиз бўлмаса, «Рўйхатдан ўтиш» тугмасини босинг. Тафсилотларни киритинг ва електрон почта манзилини тасдиқланг. Рўйхатдан ўтгандан сўнг, дастлабки Созлаш устаси очилади.
8
Добавьте пользователей в Admin24 из Битрикс24
Битрикс24-дан Admin24-га фойдаланувчиларни қўшинг, шунда барча ходимларингиз Service Desk тизимидан тўлиқ фойдаланишлари мумкин. Буни Созламалар устаси босқичида ёки созламалардаги «Фойдаланувчилар» ёрлиғига, сўнгра «Таклифномалар», «Битрикс24 дан» га ўтиш орқали амалга ошириш мумкин. Admin24билан ишлайдиган ходимлар ёнидаги катакчаларни белгиланг ва «Фойдаланувчиларни Қўшиш» тугмасини босинг.
9
Пользователям придет приглашение на почту
Фойдаланувчилар кириш маълумотлари билан почтага таклифнома оладилар: login ва парол. Битрикс24-да иловалар билан ишлаш учун сизга керак бўлмайди. Оддий фойдаланувчиларга иловага кириш ҳуқуқини беришнинг ҳожати йўқ. Сизнинг ходимларингиз standart вазифалар каби иловалар билан ишлашлари мумкин.
10
Табриклаймиз! Сиз Битрикс24 ва Admin24 интеграция қилган!
Техник ёрдамни автоматлаштириш
Admin24 – Service Desk билан.
15 кун бепул
Попробовать